Bloc Party was zó vet. We waren met zijn vijven gegaan en we stonden al een uur voor de zaal openging te wachten. Als eerste. Dat was uiteindelijk wel goed; we stonden helemaal vooraan, gewoon recht voor de neus van Russel, de gitarist.
Dat wilde een vriend van mij heel graag, ik en iemand anders wilden dat stiekem niet omdat we hem eng vonden, maar nu ben ik toch wel blij dat we er stonden want hij is gewoon heel erg cool. Later kwam nog één van mijn vriendinnen met haar vriend bij ons staan, ookal was het al veel later, het kon gewoon nog (: Ik moet zeggen dat ik maar drie nummers die ze speelden kende, ofzo, maar dat maakte niet uit, het was gewoon leuk! En een meisje wat ook met ons was ging op een gegeven moment ook crowdsurfen en toen stond ze zo op het podium en zwaaide naar Kele, de zanger, en toen sloeg hij een arm om haar heen en ging verder zingen. Dat was ook vet. Ze gingen zelf ook allemaal crowdsurfen - Kele deed het al zingend, erg knap - alleen Russel die wilde volgens mij eigenlijk niet, haha XD
In het begin stond er trouwend nog een fotograaf met z'n lens tegen mijn achterhoofd te duwen, maar op een gegeven moment ging iedereen staan springen en duwen en toen ging-ie boos weg, gelukkig 
Op het einde wilde ik en nog iemand ze nog opwachten, maar de rest wilde dat niet, dus zijn we maar meegegaan - achteraf had ik daar best spijt van, want ze waren wel nog naar buiten gekomen. Nja. In februari willen we weer gaan!
"I can't help being a gorgeous fiend. It's just the card I drew." Lestat